Sunday, September 23, 2012

flying without wings ^_^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • Kepada dia yang kucintai, sejak berkenalan dengan kau sehingga kini, terdapat banyak kata2 yang ingin ku lepaskan, namun..... aku tidak dapat mencari titik permulaannya.. perasaanku.... di harap dapat terus sampai kepadamu... melalui hembusan angin ini................

  •  Harap-harap, kau berada di slah satu sudut di dunia ini... menerima perasaan2 aku seadanya yang berterbangan di langit.............

  •  Dengan jatuh cinta pada kau, aku telah menjadi seorang pengecut.... dengan jatuh cinta terhadap kau, aku telah menjadi aku... :) ...


  •  Kau sering memandang ke langit, seolah-olah memikirkan sesuatu... menyebabkan aku jauh ketinggalan di belakang. Aku tidak pernah walau sekali memahami perasaan kau itu.......

  •  Jiwa kau sering tidak tentu arah : kadang kala cerah : lemah lembut... kadang kala kacau dan sedih, sehingga akhirnya kembali ke segala asalnya. Setiap satu per satu ekspresi itu, sekaligus membuatkan aku semakin jatuh cinta padamu.........

  •   Namun tatkala aku ingin memeluk hatimu, kau akan menyimpannya dengan dalam lalu beralihkan diri....... 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment